G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

torsdag 13 januari 2011

Slut på julefriden


Ja då var julen och alla dess helger över för denna gång.
Skönt tycker jag!
December är för mig den största jobbmånaden på hela året så när julafton kommer och jag är ledig i två dagar så är jag bara helt slut.
Nu har vardagen smugit in i våra liv, skolan har börjat, lugnt på kondiset eftersom alla bantar/har inga pengar och januari bara lunkar på. Gummi har börjat sitt helgresande idag och startar upp säsongen i Falkenberg och Stockholm. Själv hann jag med ett landslagsledarmöte förra veckan och är precis på språng att åka på ett Gneisti styrelsemöte i Västeråsen. Mitt ideella arbete tar mycket tid och kraft så jag håller på och funderar fram och tillbaka på hur jag ska dra ner på detta. Det måste finnas tid till egen fritid också. Träningshästarna börjar rulla in i stallet så smått under denna månad och snart är det fullt där igen. Vi är så glada att vi har Anna, hon är en verklig klippa som både rider och sköter alla hästar, mockar och fixar alltid med glatt humör. Puss på dej!
Själv satte jag igång min ridning i söndags efter 1 och en halv månads uppehåll. Fick världens träningsvärk såklart...
Var tvungen att sätta in en bild tagen från vårt köksfönster. Vi har världens vackraste utsikt! Med lite solnedgång och elva fjälltoppar i bakgrunden så blev det bara så magiskt!

1 kommentar:

  1. Håller me dig om fönstret..de är vackert med underbar utsikt;)

    SvaraRadera