G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

tisdag 23 juli 2013

Diggiloo på Fröjdholmen..

I lördags var det dax att uttnyttja min fina julklapp som jag fick av Sandra.
Diggiloo var i Oviken och vi hade superbra platser på parkett. Kändes som om vi hade kunnat killa artisterna på tårna om vi bara hade sträckt oss lite.
Jag gruvade mig hela dagen för att det var så jävulskt kallt och blåsigt, men som den vana hästtävlingsåskådare man är så packade jag bilen full med filtar och kläder.
Frös inte ett dugg.. det var lä där vi satt och dessutom rycktes man med av draget, och att applådera gör en varm.
Det var med andra ord en otroligt bra konsert, med toppenartister som gav allt! Det så verkligen ut som att de gillade att showa för oss.
Kvällens höjdpunkt var nog i alla fall Per Andersson som med sin komik gjorde att man låg dubbelvikt av skratt!
Tack älskade gullungen min för den fina julklappen, det får du gärna göra om!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar