G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

fredag 16 mars 2012

Åreweekend..

Äntligen fredag och solen skiner!
Jag har ju för snart en vecka sedan följt min man i fotspåren och fyllt 50 år, hujeda mig...
Nåja jag började födelsedagen med en ridtur och kom upp på hästen alldeles själv trots min höga ålder.
Förra veckan tillbringade vi i Vemdalskalet med sportlov i strålande sol. Skidåkning och familjemys i flera dagar. Så härligt! En händelserik period med andra ord.
Blev ordentligt firad med massor av fina presenter, god mat i mängder, champagne, blommor och härliga människor runt omkring.
Bland annat fick jag ett par ridbyxor som jag önskat mig, världens snyggaste. Det betyder väl också att jag måste börja rida, eller hur?
Gummi och jag fick en fantastskt present av min mamma. Säger inte vad ,men ordet resa är inblandat.. Tack super super söta mamsen.
En annan present som är otroligt lyxig ska jag njuta av strax.
Av våra underbara vänner fick vi varsin supé med Wallmans salonger på Dippan i Åre.
Tillsammans har vi också hyrt en stuga så nu blir det en hel weekend i Åre med allt vad det innebär och lite till.. Tack gullegrisar!!
Det är inte helt lätt att lämna gården en hel helg, det ska vara hundvakter, kattvakt, hästvakt mm. Tur att vi har så duktiga tjejer runt omkring oss.

Ha en trevlig helg allihopa för det ska vi....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar