G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

onsdag 19 september 2012

Long time since....

Japp, plötsligt har det rusat iväg två månader av vårt liv i en sjuhelsikes fart. Det gick så fort att bloggandet hamnade bakom...
I alla fall har det varit två väldigt händelserika månader för oss. Vi har hunnit med Nordiska Mästerskapen, semestervecka med mamma i Gnesta, den klassiska 3-dagars kursen på Wången som var bättre än någonsin, tävlat på Gneisti Open, avelsbedömning i Eskilstuna, diverse kurser för Gummi och en Turkietresa för mig.
Håll i hatten, det gäller att ligga i....
Jag ska försöka att blogga in de mest minnesvärda händelserna under sommaren. Förmodligen kommer bloggarna att komma i lite oordning med det får ni stå ut med...
Efter att mentalt ha vilat upp mig från Islandshästaktiviteter i nästan en månad så kommer längtan smygande tillbaka. Jag vill träffa mina vänner och jag vill rida.
Därför snickrade jag ihop detta i går kväll och hoppas att några nappar.
Hade tänkt göra någon aktivitet tidigare i höst, men Jämtland verkar ha en orgie i ridkurser just nu så jag tror inte att vi vill in och peta i det. Det är roligt att det händer saker, men samtidigt lite olyckligt att allting händer samtidigt...
Vi satsar på jullovet!!

                                                                                 Ett litet avbrott i julhelgen
Tillbringa två härliga dagar i Valne med din eller någon av våra hästar. Ridlektioner, glöggritt, 3-rätters middag, after ride med isländskt tema, massage mm. 28-30 december. Ankomst fredag kväll och avresa söndag eftermiddag.
                                                                     All info kommer inom kort på hemsidan.




En vinterbild mitt i allt eftersommarstök... men bara för att vi ska komma ihåg hur mysigt det kan vara med massor av snö, vindstilla, -5 grader och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar