G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

fredag 6 september 2013

Gneisti Open

Efter Tredagars kommer den årliga tävlingen Gneisti Open...
I år var jag inte med för första gången på länge. Jag kände bara att hela perioden med SM, sjuk häst och VM nästan golvade mig. Jag orkade helt enkelt inte anmäla mig...
Däremot red Gummi Hrimnir i femgång.
"Marängens" debut på ovalbana!
5 år och gjorde en uttagning på 6.37, final på 6.43. Galet bra! Vad ska det bli av den???
Gummi knep med detta sin egen pokal
Hersirpokalen för första gången.
Det var också roligt att se hur bra det gick för alla som kursat på 3-dagars. Hurra för er!!
Sociala som vi ändå är så hyrde vi ett rum på Wången och deltog i ryttarfesten.
Riktigt trevlig helg med strålande sol ☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar