G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

tisdag 24 september 2013

Välförtjänt semester

Efter denna galna och hektiska hästsommar så var det en härlig känsla att få åka i väg på en veckas solsemester till Cala Mayor på Mallorca.
Jag och mina underbara, härliga tjejkompisar åkte på vår återkommande vartannatårsresa...
10 glada brudar levde loppan, solade, badade, shoppade, åt och drack gott, och mycket....så många skratt och så mycket prat.
Ingen av dem är hästintresserade så det blev verkligen ett helt annat fokus och helt annat surr.
Det var faktiskt otroligt skönt...
Den här semestern bär jag med mig länge, kommer att skratta gott för mig själv när jag tänker tillbaka.
Tack underbara, fina tjejer för att ni finns och för att vi just har gjort vår nionde resa tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar