G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

tisdag 29 oktober 2013

Fest o snabba beslut!!

Inbjudan till SIF s höstkonferens och galamiddag har legat ute länge, men jag har inte varit intresserad av att gå på det alls.
Det är trevligt med fest och det är trevliga människor, men också ett himla stök att ta sig dit, bo på hotell samt köpa biljett för en förmögenhet.
Förut om åren har både jag och Gummi gått och den totala kostnaden för oss blev jämförbar med en veckas utlandssemester....
Nåväl, häromdagen fick jag, Eva Spegel och Lisa Olovsson en inbjudan till evenemanget samt lite snälla ord om hur trevligt det vore om vi kom...
Det behövs ju väldigt lite för att ändra mina "starka" beslut och åsikter.....
Lite mailbombning på lördagkväll så var det besätmt.
Jag åker på fest!!  Hurra!
Kosmos var med denna gång oxå och såg till att de som bokat kurs för Gummi till helgen blev tvugna att boka av.
Hux flux var hundvakt, hästvakt och Häst é bästs glamourkväll löst.
Rollerna är ombytta....jag åker till Stockholm och Gummi är hemma ensam i helgen. Undrar om detta någonsin hänt förut?
Nu vill jag ju gärna vara tillsammans med min käre make när han för en gång skull är hemma så resan blir kort och intensiv.
Åker på lördag lunch och kommer hem söndag fm. Alltså bara PARTY!
Ska bli supermysigt att tillbringa eftermiddagen med mina kära landslagsledarkollegor och ett glas vin, för att sedan gå på fest och kamma hem lite priser.
Roligt avbrott i hösttristessen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar