G Einarsson Islandshästar är auktoriserad anläggning, ridskola och B-tränarstation och även Säker hästgård.

lördag 27 september 2014

Spännande tillbakablickar

Idag bjuder vädergudarna på storm, vilket gör att jag kommer att stanna inne så mycket som möjligt....
En mycket god vän och en eldsjäl inom Gneisti - Sune Hammarstedt gick bort i cancer nyligen. I följd av detta hade jag lite kontakt med hans son, Robin.
Av Robin fick jag "ärva" Sunes samling av gamla tidningar "Islandshästen" , "Gneisti Nytt", tidningsurklipp, foton mm från åren 1987 - 1995
Det blir mitt helgnöje!
Vansinnigt rolig läsning blandat med bilder av både kända och okända nyllen..
Facinerande att se hur förbundet har växt på 25 år.
Ska dela med mig av materialet till Gneisti så att fler får ta del av nostalgin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar